Інклюзія

За яких умов асистент учня допускається до школи – проєкт документу

За яких умов асистент учня допускається до школи – проєкт документу

Наявність спеціальної підготовки, володіння українською мовою, вміння надавати домедичну допомогу та пройдений профілактичний медогляд – ось основні вимоги, що висуваються до  асистента дитини в школі. МОН винесло на громадське обговорення умови допуску асистента учня до освітнього процесу, а також типовий договір між школою та асистентом. Зауваження та пропозиції до документів приймаються до 15 липня на е-мейл inclusion@mon.gov.ua. Асистентом учня може бути соціальний робітник, один із батьків дитини або уповноважена ними особа. «Асистент...

Read More

МОН розробило новий порядок забезпечення учнів і вчителів підручниками

МОН розробило новий порядок забезпечення учнів і вчителів підручниками

На громадське обговорення винесено нову редакцію Порядку забезпечення підручниками та посібниками здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників. Зауваження та пропозиції до проєкту документу МОН приймає до 3 липня за адресою: пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135 або на e-mail: mishchenkov@mon.gov.ua. У новій редакції порядку прописана можливість забезпечення учнів і вчителів не лише підручниками, а й комплектами навчальної літератури. Також пропонується встановити чіткі терміни проведення конкурсного відбору....

Read More

Істерики та неслухняність – психолог про вплив карантину на дітей

Істерики та неслухняність – психолог про вплив карантину на дітей

Погіршення поведінки дітей на карантині відзначає більшість батьків. У декого вимушена ізоляція негативно відбилася навіть на здоров’ї: з’явився нервовий тік, проблеми з очима, повернулася звичка гризти нігті. Аналізуючи випадки зі своєї професійної практики та скарги батьків, дитячий і сімейний психолог Юлія Букіна констатує: висновки невтішні. Знадобиться багато часу, щоб нівелювати наслідки впливу карантину на дитячу психіку. Далі – пряма мова фахівчині. «Карантин, ізоляція, дистанційне навчання вплинули на дітей не найкращим чином....

Read More

З 1 червня ІРЦ зможуть проводити комплексну оцінку та індивідуальні заняття

З 1 червня ІРЦ зможуть проводити комплексну оцінку та індивідуальні заняття

У регіонах зі сприятливою епідемічною ситуацією з 1 червня може бути відновлена робота інклюзивно-ресурсних центрів. Це дозволить забезпечити зарахування дітей з ООП до дитячих садочків і шкіл. Відповідний лист МОН № 1/9-278 від 26 травня оприлюднений на сайті міністерства (Щодо роботи_ІРЦ). Відкриття ІРЦ можливе за умови прийняття регіональною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій рішення про послаблення карантину. «У випадку відновлення роботи інклюзивно-ресурсних центрів рекомендуємо в найкоротші терміни...

Read More

Що має знати кандидат в директори школи – 100 питань від МОН

Що має знати кандидат в директори школи – 100 питань від МОН

Що визначає стандарт освіти? Які компетентності учнів належать до ключових? Що є підставою для утворення інклюзивного класу? МОН затвердило Примірний перелік питань для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти – цей документ використовуватиметься на конкурсах на посаду директора школи. У переліку сто питань, що стосуються норм законів «Про повну загальну середню освіту», «Про освіту» та профільних нормативно-правових актів. Перевірка знання освітнього законодавства – це  один з етапів конкурсу на посаду директора...

Read More

З 25 травня вже можуть працювати садки – МОН

З 25 травня вже можуть працювати садки – МОН

У регіонах, які відповідатимуть умовам для послаблення карантину, з 25 травня зможуть відновити роботу дитячі садки. Про це повідомила виконувачка обов’язків міністра освіти і науки України Любомира Мандзій, коментуючи рішення уряду про подовження адаптивного карантину до 22 червня. «Вже з 25 травня зможуть відкриватись дитячі садки, однак в кожному окремому регіоні точна дата залежатиме від епідеміологічної ситуації в ньому… Наголошую, що найпершим пріоритетом для нас лишається збереження здоров’я та життя дітей, випускників і педагогів....

Read More

МОЗ пропонує відкрити дитсадки з 22 травня

МОЗ пропонує відкрити дитсадки з 22 травня

Дозволити проведення ЗНО та роботу дошкільних закладів освіти з 22 травня, коли має стартувати другий етап послаблення карантину. Відповідна пропозиція МОЗ буде розглянута на найближчому засіданні Кабміну, повідомив міністр охорони здоров’я України Максим Степанов. «Серед пом’якшень, які ми пропонуємо з 22 травня, є дозвіл на проведення спортивних змагань, але без глядачів; дозвіл на роботу готелів, окрім хостелів та без функціонування ресторанів та спортивних залів; дозвіл на проведення зовнішнього незалежного оцінювання та роботу...

Read More

Фахівці закликають відкрити садки для дітей з ООП

Фахівці закликають відкрити садки для дітей з ООП

Спеціалісти та батьки дітей з особливими освітніми потребами б’ють на спалах: на карантині діти почали втрачати набуті навички, у багатьох спостерігається відкат у розвитку. Причина в тому, що   ефективність онлайн-занять у рази нижче, ніж безпосередній контакт дитини та фахівця. Громадські активісти та спеціалісти, які працюють з дітьми з аутизмом, ДЦП, епілепсією та іншими діагнозами, ініціювали флешмоб #відкрийтесадки #откройтесады, аби надати проблемі розголосу. «Розповімо людям, які далекі від проблем батьків, як воно –...

Read More

Все про організацію та інструменти дистанційного навчання – посібник для вчителів

Все про організацію та інструменти дистанційного навчання – посібник для вчителів

Які є платформи та інструменти для дистанційного навчання, як налаштувати роботу й зворотній зв’язок з учнями, а також оцінювати їхні навчальні досягнення на карантині – для вчителів розробили та виклали у вільний доступ посібник з детальними рекомендаціями. Методичку підготували МОН і ГО «Смарт освіта» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». Посібник містить огляд інструментів і платформ дистанційного навчання, таких як Moodlе,  Google Classroom, Zoom, а також детальний опис, як використовувати відеоресурси, онлайн-дошки, тести та...

Read More

«Дистанційна Академія» підготувала для вчителів антикризовий пакет вебінарів

«Дистанційна Академія» підготувала для вчителів антикризовий пакет вебінарів

Онлайн-сервіси для миттєвих тестів, математика у НУШ, особливості роботи з дітьми з ГРДУ – «Дистанційна Академія» від Видавничої групи «Основа» розробила антикризовий пакет вебінарів,  що допоможуть педпрацівникам вдосконалити свою майстерність. Окрім знань учасники вебінарів отримають відповідні сертифікати. Акційна пропозиція діє до 17 травня. Вона орієнтована на працівників дошкілля, вчителів початкової школи, а також вчителів-предметників і класних керівників. Організатори зазначають, що антикризовий пакет вебінарів – це «інтелектуальна...

Read More

Останні коментарі