Інклюзія

Що має знати кандидат в директори школи – 100 питань від МОН

Що має знати кандидат в директори школи – 100 питань від МОН

Що визначає стандарт освіти? Які компетентності учнів належать до ключових? Що є підставою для утворення інклюзивного класу? МОН затвердило Примірний перелік питань для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти – цей документ використовуватиметься на конкурсах на посаду директора школи. У переліку сто питань, що стосуються норм законів «Про повну загальну середню освіту», «Про освіту» та профільних нормативно-правових актів. Перевірка знання освітнього законодавства – це  один з етапів конкурсу на посаду директора...

Read More

З 25 травня вже можуть працювати садки – МОН

З 25 травня вже можуть працювати садки – МОН

У регіонах, які відповідатимуть умовам для послаблення карантину, з 25 травня зможуть відновити роботу дитячі садки. Про це повідомила виконувачка обов’язків міністра освіти і науки України Любомира Мандзій, коментуючи рішення уряду про подовження адаптивного карантину до 22 червня. «Вже з 25 травня зможуть відкриватись дитячі садки, однак в кожному окремому регіоні точна дата залежатиме від епідеміологічної ситуації в ньому… Наголошую, що найпершим пріоритетом для нас лишається збереження здоров’я та життя дітей, випускників і педагогів....

Read More

МОЗ пропонує відкрити дитсадки з 22 травня

МОЗ пропонує відкрити дитсадки з 22 травня

Дозволити проведення ЗНО та роботу дошкільних закладів освіти з 22 травня, коли має стартувати другий етап послаблення карантину. Відповідна пропозиція МОЗ буде розглянута на найближчому засіданні Кабміну, повідомив міністр охорони здоров’я України Максим Степанов. «Серед пом’якшень, які ми пропонуємо з 22 травня, є дозвіл на проведення спортивних змагань, але без глядачів; дозвіл на роботу готелів, окрім хостелів та без функціонування ресторанів та спортивних залів; дозвіл на проведення зовнішнього незалежного оцінювання та роботу...

Read More

Фахівці закликають відкрити садки для дітей з ООП

Фахівці закликають відкрити садки для дітей з ООП

Спеціалісти та батьки дітей з особливими освітніми потребами б’ють на спалах: на карантині діти почали втрачати набуті навички, у багатьох спостерігається відкат у розвитку. Причина в тому, що   ефективність онлайн-занять у рази нижче, ніж безпосередній контакт дитини та фахівця. Громадські активісти та спеціалісти, які працюють з дітьми з аутизмом, ДЦП, епілепсією та іншими діагнозами, ініціювали флешмоб #відкрийтесадки #откройтесады, аби надати проблемі розголосу. «Розповімо людям, які далекі від проблем батьків, як воно –...

Read More

Все про організацію та інструменти дистанційного навчання – посібник для вчителів

Все про організацію та інструменти дистанційного навчання – посібник для вчителів

Які є платформи та інструменти для дистанційного навчання, як налаштувати роботу й зворотній зв’язок з учнями, а також оцінювати їхні навчальні досягнення на карантині – для вчителів розробили та виклали у вільний доступ посібник з детальними рекомендаціями. Методичку підготували МОН і ГО «Смарт освіта» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». Посібник містить огляд інструментів і платформ дистанційного навчання, таких як Moodlе,  Google Classroom, Zoom, а також детальний опис, як використовувати відеоресурси, онлайн-дошки, тести та...

Read More

«Дистанційна Академія» підготувала для вчителів антикризовий пакет вебінарів

«Дистанційна Академія» підготувала для вчителів антикризовий пакет вебінарів

Онлайн-сервіси для миттєвих тестів, математика у НУШ, особливості роботи з дітьми з ГРДУ – «Дистанційна Академія» від Видавничої групи «Основа» розробила антикризовий пакет вебінарів,  що допоможуть педпрацівникам вдосконалити свою майстерність. Окрім знань учасники вебінарів отримають відповідні сертифікати. Акційна пропозиція діє до 17 травня. Вона орієнтована на працівників дошкілля, вчителів початкової школи, а також вчителів-предметників і класних керівників. Організатори зазначають, що антикризовий пакет вебінарів – це «інтелектуальна...

Read More

Про платні послуги у школах, освітнє середовище, долю вчителів-пенсіонерів – МОН роз’яснює впровадження закону про середню освіту

Про платні послуги у школах, освітнє середовище, долю вчителів-пенсіонерів – МОН роз’яснює впровадження закону про середню освіту

Є питання про реалізацію нового закону про середню освіту? Шукайте відповіді у листі Міністерства освіти і науки України №1/9-201 від 8 квітня «Щодо нагальних питань впровадження Закону України «Про повну загальну середню освіту» (Lyst MON_1-9-201). МОН роз’яснює у документі окремі положення закону, що є найбільш обговорюваними серед освітян. «Враховуючи те, що Закон України «Про повну загальну середню освіту» (далі – Закон) містить багато новацій, передбачає суттєве реформування мережі закладів загальної середньої освіти, збільшує їхню...

Read More

Робота ІРЦ в умовах карантину – пояснення МОН

Робота ІРЦ в умовах карантину – пояснення МОН

Комплексну оцінку дітей не проводити, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги надавати дистанційно. Такі рекомендації МОН щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів на період карантину, які викладено у листі міністерства керівникам департаментів та управлінь освіти (Lyst_MON_IRTC). У документі зазначається, що робочий час для працівників ІРЦ на період карантину, умови роботи, взаємодії та контроль за діяльністю встановлюються очільником закладу з урахуванням обов’язків, передбачених трудовим договорим. При цьому має бути...

Read More

Два українських педагога – у п’ятдесятці кращих вчителів світу

Два українських педагога – у п’ятдесятці кращих вчителів світу

Українські вчителі Наталя Гладких та Олександр Жук увійшли до ТОП-50 світової премії Global Teacher Prize. Про це на своїй сторінці у фейсбуці повідомила одна з організаторів конкурсу Global Teacher Prize Ukraine Олена Северенчук. «Одразу двоє українців! З-поміж більше як 35 000 заявок!!», – написала Северенчук. «Я в ТОП-50 НАЙКРАЩИХ ВЧИТЕЛІВ ЗА ВЕРСІЄЮ Global Teacher Prize – 2020. Пишу і сама в це не вірю, а мурахи так і лоскочуть мене з усіх боків», – ділиться враженнями фіналістка премії Наталя Гладких. Вона зазначила, що...

Read More

Що заважає впровадженню інклюзивного навчання: опитування для батьків і освітян

Що заважає впровадженню інклюзивного навчання: опитування для батьків і освітян

Журналісти сайту «Нова українська школа» просять усіх зацікавлених пройти опитування щодо проблем впровадження інклюзивного навчання у школах. Це сприятиме більш широкому висвітленню таких проблем, а головне – їх вирішенню фахівцями МОН. Питання розраховані на батьків школярів, педагогів, представників ІРЦ та освітніх управлінців. «Сайт НУШ тісно співпрацює з Міністерством освіти і науки. Для нас та для МОН важливо розуміти реальний стан впровадження інклюзивного навчання на місцях, а також проблеми, з якими ви стикаєтесь. Саме тому ми...

Read More

Останні коментарі