4 ключових досягнення в шкільній освіті за 2021 рік – версія МОН

Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет, підбиваючи підсумки освітньої та наукової діяльності 2021 року, назвав ключові позитивні зміни в шкільній освіті. Про це повідомляє пресслужба МОН  з посиланням на брифінг 22 грудня.

Зокрема, за словами міністра, такими позитивними змінами є:

реформа шкільного харчування.  Протягом 2021 року в Україні було відремонтовано 1298 харчоблоків у школах, закуплено сучасне обладнання за рахунок субвенції «Спроможна школа для кращих результатів» та місцевих бюджетів, проведено серію регіональних форумів щодо реформи, створено платформу про здорове харчування у школах «Знаїмо».

Розвиток інклюзивного навчання. Цьогоріч у 6394 школах організовано інклюзивні класи, а загальна кількість інклюзивних класів наразі становить 18 681, кількість інклюзивно-ресурсних центрів – 637. Змінено Положення про ІРЦ та запроваджено рівні підтримки для учнів з особливими освітніми потребами. У 19 областях для громад придбано 260 шкільних автобусів, які пристосовані для перевезення пасажирів у візку. Ще в 5 областях завершуються процедури закупівлі.

Оновлення порядку конкурсного відбору шкільних підручників. Це зроблено, щоб вдосконалити їхній зміст і покращити якість навчальної літератури. Новий порядок має забезпечити прозорість і відкритість усіх етапів конкурсу піручників.

Цифровізація освіти. Цього року в межах проєкту «Інтернет-субвенція» до широкосмугового інтернету було підключено 977 закладів освіти в сільській місцевості. 691 школу підключено до Державного е-журналу, 100 % управлінь освіти підключено до е-звітності, на 80 % наповнено реєстр учителів. Торік у грудні було запущено платформу для дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн». Також у межах проєкту «Ноутбук кожному вчителю» до шкіл доставлено понад 40 тис. ноутбуків.