Якими мають бути підручники і посібники для учнів з особливими освітніми потребами? Конкретні вимоги щодо оформлення, ваги, якості та змісту викладені в інструктивно-методичних матеріалах, які розробив Інститут модернізації змісту освіти. Про це йдеться у листі ІМЗО № 22.1/10-1832 від 14 травня.
Зокрема, в інструктивно-методичних матеріалах прописано, якою має бути довжина рядка тексту, інтерліньяж, гарнітура шрифту. Окремо викладено вимоги для підручників і посібників для сліпих дітей.
«На всі поліграфічні матеріали, що використовуються для виготовлення підручників і посібників для дітей з особливими освітніми потребами, має бути позитивний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо їхньої безпеки для здоров’я дітей. Показники якості імпортних поліграфічних матеріалів мають бути не нижчими від вимог, установлених у вітчизняних нормативних документах», – зазначено в інструкції.
Маса окремого примірника підручника, за винятком надрукованих шрифтом Брайля, має не перевищувати:
- 300 г для 1-2 класів;
- 350 г для 3-4 класів;
- 450 г для 5-6 класів;
- 500 г для 7-10 класів;
- 600 г для 10-11 класів.
Рекомендована ілюстративність навчальних видань для дітей з ООП – мінімум 30 %.
Також в інструкції вказано, які рекомендуються формати, якою має бути структура підручника або посібника, перелічено вимоги до змісту, слововживання та побудови речень.
Ознайомитися з повною версією документу можна тут – Про інструктивно-методичні матеріали.
Останні коментарі