Психологи ІРЦ опановують міжнародні методики оцінки розвитку дітей

Ще 99 фахівців інклюзивно-ресурсних центрів з різних областей України отримали сертифікати міжнародного зразка про опанування методик для оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Загалом здійснювати професійну діагностику дітей з ОПП на сьогодні можуть понад півтисячі психологів ІРЦ.

За інформацією прес-служби МОН, менше половини фахівців, які брали участь у тестуванні, змогли успішно його пройти.  У першу хвилю, що була на початку року, міжнародні сертифікати та допуск до роботи отримали лише 48 % психологів ІРЦ з 869-ти. У другу хвилю, яка щойно завершилася, тестування пройшли 99 спеціалістів з 276-ми. Це психологи, які провалили попереднє тестування, але вирішили спробувати свої сили ще раз після додаткової підготовки.

«Відтепер понад 500 фахівців ІРЦ можуть здійснювати професійну діагностику дітей з ОПП — вони вже мають відповідні сертифікати та будуть внесені до світового реєстру психологів», – зазначили в МОН.

Нагадаємо, торік було придбано та розподілено в обласні центри 500 комплектів відповідних методик. Кожен ІРЦ отримав WISC-IV (шкала інтелекту Векслера для дітей), Leiter-3 (міжнародна шкала продуктивності), Conners-3 (шкала оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності), PEP-3 (індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей з розладами аутистичного спектру) та CASD (опитувальник розладу аутистичного спектру). Цього року планується закупити ще 199 комплектів цих методик.