Стартував прийом заявок на посаду освітнього омбудсмена

Хто стане першим в Україні освітнім омбудсменом? Дізнаємося вже незабаром, адже МОН  оголосило про початок прийому документів від кандидатів на цю посаду. Документи прийматимуть впродовж наступних тридцяти днів, а потім спеціальна комісія обере одного з претендентів і порекомендує його міністру для призначення.

Подаватися на посаду освітнього омбудсмена можуть громадяни України, які вільно володіють державною мовою, мають вищу освіту та досвід роботи у сфері освіти або науки не менше п’яти років та проживають в Україні останні п’ять років.

«Важливо враховувати, що освітній омбудсмен не має права суміщати свою посаду з будь-якою посадою в органах державної влади або органах місцевого самоврядування, із статусом народного депутата України, депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради, з підприємницькою діяльністю, обіймати будь-яку іншу оплачувану посаду, виконувати будь-яку іншу оплачувану роботу або отримувати іншу заробітну плату (за винятком викладацької, наукової чи творчої діяльності та отримання винагороди за неї), а також входити до складу керівного органу чи наглядової ради юридичної особи, що має на меті одержання прибутку. Освітній омбудсмен також не може брати участь в будь-якій політичній діяльності», – наголосили в МОН.

Претенденти мають подати такі документи:

  • заяву до комісії МОН про участь у доборі;
  • особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3 х 4 сантиметри;
  • автобіографію;
  • копії документів про вищу освіту;
  • копії документів про науковий ступінь та вчене звання (за наявності);
  • копію паспорта, засвідчену претендентом;
  • копію трудової книжки;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних;
  • копію посвідчення щодо вільного володіння державною мовою.

Також можна подавати інші документи, які підтверджуватимуть професійні якості кандидата.