Інтегровані предмети і поділ класів на групи: роз’яснення МОН

У багатьох українських педагогів виникло питання щодо поділу класів на групи при вивченні окремих предметів в умовах повної або часткової інтеграції різних освітніх галузей. Міністерство освіти і науки надало відповідь на це питання у листі-роз’ясненні (list-rozyasnennya), яке було розповсюджено серед директорів шкіл і місцевих органів управління освітою.

У МОН пояснили, що класи поділяються на групи незалежно від того, як розподілений між окремими й інтегрованими предметами час, відведений на відповідні освітні галузі.

«Погодинне співвідношення між освітніми галузями за роками навчання та загальну щорічну кількість годин за освітніми галузями встановлює базовий навчальний план початкової освіти. Тож у процесі інтеграції кількість навчальних годин, передбачених на базовим навчальним планом вивчення кожної освітньої галузі, перерозподіляється таким чином, що їх сумарне значення не зменшується. Це відображається в типових освітніх програмах, в освітніх програмах закладів загальної середньої освіти», – йдеться у роз’ясненні відомства.

Також МОН анонсувало зміни до наказу № 128 від 20.02.2002 року, які мають унормувати питання розподілу навчальних годин.