Розроблено нові критерії експертизи шкільних підручників

Робоча група ДОУ «Навчально-методичний Центр з питань якості освіти» розробила проект критеріїв експертизи шкільних підручників, які будуть рекомендуватися до друку та використання в загальноосвітніх закладах. Центр закликає всіх зацікавлених осіб долучитися до обговорення цих критеріїв і до 1 червня надіслати свої пропозиції та зауваження.

З кінця 2018 року Навчально-методичний Центр з питань якості освіти, виконуючи доручення Міністерства освіти і науки України, розпочне проведення експертизи шкільних підручників. Першим кроком до цього стала розробка критеріїв експертизи, ознайомитися з якими можна тут.

«Наразі для нас дуже важливим є думка небайдужих людей про розроблені критерії експертизи. Я, крім серйозного конструктиву, очікую шквал критики і навіть брудного критиканства. Бо нічого подібного у вітчизняній практиці експертизи шкільних підручників іще не було. Запропонована нами модель руйнує багато існуючих схем та робить експертизу справжньою, а не формальною», – написав на своїй сторінці у Facebook директор Навчально-методичного Центру з питань якості освіти Ігор Лікарчук.

Зауваження та пропозиції слід надсилати на електронну адресу info@ak.gov.ua.

Після затвердження критеріїв буде розроблено Положення про експертизу шкільних підручників, про оплату праці та рекрутинг експертів, їхнє навчання, а також відповідне програмне забезпечення.