Продовження реформи НУШ на рівні базової середньої освіти та розвиток інклюзивного навчання – це одні з ключових пріоритетів МОН. Про пріоритети та завдання на 2021 рік розповів міністр освіти і науки Сергій Шкарлет на засіданні профільного комітету Верховної Ради 3 лютого.
Зокрема, за словами очільника МОН, основними завданнями у межах реформи «Нова українська школа” на 2021 рік є:
- створення максимально безпечних умов для учасників ЗНО під час тестування;
- затвердження дорожньої карти впровадження профільної середньої освіти;
- забезпечення професійної орієнтації учнів у закладах загальної середньої освіти, зокрема осіб з ООП, що сприятиме їхньому подальшому працевлаштуванню;
- запровадження педагогічної інтернатури з 20%-вою доплатою за наставництво;
- формування освітньої мережі в умовах децентралізації освіти;
- реалізація програми «Спроможна школа для кращих результатів», на яку спрямовано 1 млрд грн;
- організація якісного видання та доставки підручників для 4-х, 8-х класів та посібників, зокрема підручників шрифтом Брайля.
«Ми також будемо й надалі сприяти професійному розвитку педагогів і формуванню освітньої мережі в умовах адміністративної реформи, розбудовувати сучасне безпечне освітнє середовище та забезпечувати учнів і педагогів електронними освітніми ресурсами», – повідомив Шкарлет.
У сфері інклюзивної освіти ключовими завданнями МОН на 2021 рік є:
- затвердження Національної стратегії розвитку інклюзивної освіти на 2021-2031 рр.;
- запровадження диференційованого підходу до забезпечення інклюзивної освіти;
- забезпечення доступності закладів освіти для осіб з ООП шляхом створення та функціонування інклюзивних класів і груп;
- трансформація мережі спеціальних закладів освіти;
- удосконалення системи автоматизованої роботи інклюзивно-ресурсних центрів;
- створення шкіл при дитячих лікарнях;
- забезпечення тимчасової підтримки в освітньому процесі дошкільників та учнів, які цього потребують.
Останні коментарі