Фахівці закликають відкрити садки для дітей з ООП

Спеціалісти та батьки дітей з особливими освітніми потребами б’ють на спалах: на карантині діти почали втрачати набуті навички, у багатьох спостерігається відкат у розвитку. Причина в тому, що   ефективність онлайн-занять у рази нижче, ніж безпосередній контакт дитини та фахівця.

Громадські активісти та спеціалісти, які працюють з дітьми з аутизмом, ДЦП, епілепсією та іншими діагнозами, ініціювали флешмоб #відкрийтесадки #откройтесады, аби надати проблемі розголосу.

«Розповімо людям, які далекі від проблем батьків, як воно – працювати/вчити/працювати/вчити і так по колу, як це, коли навички, які напрацьовувалися роками кропітким трудом батьків і спеціалістів, купою сил, енергії, фінансів зі сподіваннями на майбутнє особливої дитини, просто зникають. Як це, коли дитина не спить через підвищену тривожність, від відсутності занять і спілкування, як це, коли ти витрачаєш тонни ресурсів, щоб у особливої дитини в майбутньому було нормальне життя, а тепер привчати до іншого життя», – пояснила мету флешмобу Ксенія Карбовська, засновниця дитячого садка та школи для дітей з ООП.

Якщо ви батько чи матір дитини з особливостями розвитку або спеціаліст, який працює з такими дітьми, долучайтеся до флешмобу та розкажіть про свій досвід на карантині.