Робота ІРЦ в умовах карантину – пояснення МОН

Комплексну оцінку дітей не проводити, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги надавати дистанційно. Такі рекомендації МОН щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів на період карантину, які викладено у листі міністерства керівникам департаментів та управлінь освіти (Lyst_MON_IRTC).

У документі зазначається, що робочий час для працівників ІРЦ на період карантину, умови роботи, взаємодії та контроль за діяльністю встановлюються очільником закладу з урахуванням обов’язків, передбачених трудовим договорим. При цьому має бути запроваджений  гнучкий графік роботи фахівців і персоналу.

На період карантину ІРЦ не здійснюють комплексну оцінку дітей, а психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, методичну допомогу вчителям надають дистанційно, використовуючи відповідні технології.

Консультування батьків, педпрацівників закладів освіти фахівці ІРЦ мають здійснювати у телефонному режимі або за через Інтернет.

Співробітникам ІРЦ, які не задіяні у проведенні дистанційних консультацій, наданні психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових послуг, МОН рекомендує використовувати робочий час під час карантину для професійного розвитку – наприклад, для підвищення кваліфікації, самоосвіти.